بهترین کرم پودرهای مقاوم در برابر تعریق و مناسب فصل تابستان
نوشته شده توسط : خوابالو

بهترین خرید کرم پودر

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

یکی از رکن‌های اصلی در آرایش صورت کرم پودر است. کار کرم پودر در واقع پوشاندن عیوب صورت و یکسان و یکنواخت کردن پوست است که با استفاده از آن آرایش شما جلوه‌ی زیباتری پیدا می‌کند و خودش را نشان می‌دهد. اکثر آدم‌ها دوست دارند پوست صاف و بدون نقصی داشته باشند و روی صورتشان خبری از لک و جوش نباشد اما گاهی با وجود مراقبت‌های زیاد از پوست باز هم نمی‌توان به این خواسته دست یافت پس نا گریز به استفاده از کرم پودر برای دست‌یابی به این هدف می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم کرم پودرهای مناسب فصل تابستان و مقاوم در برابر تعریق را به شما معرفی کنیم.

 

کرم پودر انواع مختلفی دارد که رایج‌ترین نوع آن خرید کرم پودر مایع است. معمولاً کرم پودرهای مایع برای پوست‌های خشک، چرب و مختلط با فرمولاسیون متفاوت تولید می‌شوند. اگر شما جزو افرادی هستید که جوش‌های سر سیاه، منافذ باز، لک و تیرگی قسمت‌هایی از پوست و… را ایرادهای پوست صورت خود میدانید و برایتان مهم است که آن‌ها را توسط کرم پودر بپوشانید باید دقت کنید که حتماً کرم پودری متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید که ایرادهای صورت شما را بپوشاند نه اینکه به آن‌ها دامن بزند و آن‌ها را بیشتر نشان دهد. در مرحله‌ی بعدی شما باید در انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید، اگر می‌خواهید آرایشتان طبیعی باشد باید از کرم پودر رنگ پوست خود یا در نهایت فقط یک درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پوستتان استفاده کنید.

 

استفاده از کرم پودر در تابستان

بهترین خرید کرم پودر

 

 

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها در فصل تابستان این است که با گرما و تعریق کرم پودر از روی صورتشان پاک شود یا از آن بدتر کرم پودر روی صورتشان بماسد و به اصطلاح حالت کیکی پیدا کند. این موضوع در پوست‌های چرب بیشتر خودش را نشان می‌دهد و باعث آزار فرد می‌شود. در فصل تابستان بهتر است از کرم پودرهای فاقد چربی و مات استفاده شود تا از برق افتادن پوست تا جای ممکن جلوگیری کرد. البته باید بدانید هیچ کرم پودری وجود ندارد که به طور صد در صد در برابر تعریق مقاومت کند و بعد از عرق کردن زیاد دقیقاً مانند اولش بماند اما خب کرم پودرهایی هستند که در حد بسیار بالایی در برابر این موضوع مقاوم اند و در نهایت با تعریق زیاد خیلی کم برق میفتند اما لااقل پاک و ماسیده نمی‌شوند و اگر شما از این خرید کرم پودرهای با دوام استفاده کنید با کاغذ روغنی به آسانی می‌توانید چربی اضافی و برق صورت خود را بگیرید و بدون خراب شدن کرم پودرتان دوباره جلوه‌ی مات را به صورت خود برگردانید. با ما همراه باشید تا چند نمونه از این کرم پودرهای مقاوم را به شما معرفی کنیم.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: